Mot ÅRE

Nej, jag kommer inte ta paus i min utbildning, det var en upprörd tanke jag hade som jag behövde formulera... Jag är kvar och allt är lugnt! 

Jag har varit hemma i 1,5 vecka nu och förlåt mamma och pappa men... det var ganska lagom! x) Det är knas hur snabbt man vänjer sig vid att bo själv och spendera sin tid precis hur man vill, utan att behöva anpassa sig till andra människor med exempelvis tider man går upp etc. Vi har ju ett litet monster hemma som vaknar och TJOHO nu är det morgon! och har party i sängen innan hon kommer rusande så fort man går ner för trappan, då är det inte så roligt för föräldrarna om de egentligen skulle ha sovit i 2 h till... 

Nu sitter jag iallafall på tåget på väg till Stockholm där jag ska spendera ungefär ett dygn och sen går nattåget till Åre! Miljöombyte. Det kommer inte vara någon snö där så det blir ingen skidåkning men jag kommer säkerligen sitta och plugga med bättre utsikt och gå promenader av annan karaktär. Och backträningen! Längtar. 

Idag blir det gym och eventuellt november-bad med Anna, min kompis från Karlberg som bor i Bromma. Hon har varit extramamma till alla mina små växter nu när jag varit borta <3 Det blir ett kärt återseende! Ja, alltså det ska bli kul att träffa Anna också ;) 

Kommentarer

Mest visade